Social Icons

Pages

11 Aralık 2014 Perşembe

Kucağına oturttu

Kucağına oturttu
mrb ben size yurt dışında şantiyede çalışırken başımdan geçen bir hikayeyi yazmak istedim adım tarık 25 yaşındayken yurt dışına çalışmaya gitmiştim ikişer kişilik koğuşlarda kalıyorduk benim koğuşumda 45 yaşında mehmet diye biri kalıyordu ben ona mehmet abi diyordum akşam 6 da işimiz bitiyordu yemek filan saat 8 de koğuşta olurduk bu 9 da filan duş alır yatardı ben 11 gibi duş alır öyle yatardım 1 ay filan geçmişti bir gün ben yine duş aldım koğuşa geçtim hep gizli saklı giyinirdim bu sefer nedense rahat davrandım baktım uyuyor havluyu indirdim ışığı açtım çırılçıplak 5 dakika kadar oturdum dolandım ortalıkta vucudum kılsız kalçalarım çok güzeldir bu arada baktım oda uyandı birden hemen havluyu geri üstüme aldım mehmet abi sen uyanıkmıydın dedim uyuyordum ama sen ışığı açınca uykum kaçtı dedi yatakta oturdu o anda gözüme takıldı pijaması çadır kurmuştu siki kalkmış beni seyrederken bana dediki sende ne göt varmış öyle karı gibi bende utandım dedimki evet biraz öyledir arasıra aynadan bakarım baktım bu dahada cesaretlendi ayağa kalktı yanıma geldi ya ikimizde erkeğiz neyi saklıyorsun indir havlunu rahat ol bak bende soyunuyorum işte dedi soyundu yarrağı görünce beni bir heyecan bastı bende havluyu yere bıraktım beni tuttu gelsene şöyle oturalım dedi yanyana oturduk elimi tuttu sikine götürdü bende okşamaya başladım çok hoşuna gitti alt dudaklarını ısırıyordu sonra oda benim sırtımı bacaklarımı okşamaya başladı bana muzipçe sen ne kadar tatlı birşeymişin dedi sırıtıyordu bende gülümsedim ayağa kalktı eğil hele dedi döndüm arkamı eğildim ikimizde ayaktaydık benim ellerim yataktaydı belime bastırdı elini götüm havaya kalktı tükmükledi parmakladı bir müddet bastırdı ben alamadım biraz daha uğraştı olmadı seninki çok darmış dedi gitti dolaptan krem aldı sikine sürdü benimde deliğime sürdü parmakladı iyice sonra yatağa oturdu gel kucağıma otur canım benim dedi döndüm yavaşça oturmaya başladım başı içime giriyordu ben dedimki aman yavaş canım yanmaya başladı derken birden beni kendine çekti ne olduğunu anlamadan bir anda kökledi bana ben bağıracağım ama rezil oluruz diye sesimi çıkaramıyorum nefesim filan kesildi ama artık rahatlamıştım birden acı yerini zevke bırakmıştı kucağında oturup kalktıkça dahada rahatlamıştım hatta bulutlarda uçuyordum böyle 3 dakika kadar sürdü sonra içime boşaldı bu ilk sikişmemizdi sonraki dönemde beni haftada 1 sikmeye başladı 4 ay sonra o işi bıraktı gitti baktım akşam koğuşa biri geldi ben buraya yerleşeceğim dedi oda 50 yaşlarındaydı hemen ilk akşam yanıma sokuldu ben şaşırdım bana dediki merak etme mehmet bana söyledi ben ondan geldim hemen yanına yerleştim konuşurken yarrağını çıkarıyordu bir yandan birde ne göriim çok büyüktü ben bunu alamam dedim olsun eline ağzına alırsın bakarız sonra drken elimi tuttu sikine götürdü bu biraz sapıktı açıkcası ben ürkmüştüm bir boyunca bunu arada bir elimle ağzımla boşalttım ama her sefer götümü sikmeye çalışıyordu 1 ay sonunda beni razı etti uğraştı uğraştı bir soktu ama aman allahım beynim uyuştu sanki götümü oydu sapık gerçek diyorum sabah işe gidemedim 2 sonrada işi bıraktım memlekete döndüm yoksa bu sapık beni mahvedecekti


4 yorum:

  1. slm bayanlar ismim mehmet memleket denizli sevişmede sexte yorulmak bilmem cok seviyorum sexsi ya evli dul 3cüncüyü arayanlar citdiyi olanlar arasın denizli den olanlar arasın 0543 548 66 46

    YanıtlaSil
  2. Slm Ben Eser Bursa Dan Tanışmak İsteyen Bayanlar Arasın.. 0542 218 43 93

    YanıtlaSil
  3. slm izmir ve çevre illerden gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler esmer yakışıklı sayılırm kalın damarlı sevenler aradıgınız burada 22cm 24saat en az 4 5 posta garantisiyle uygulamalı olarak skerm whatsappm açk gizli nolara açık arayn hergün aynı yemek yenmez 05457109847

    YanıtlaSil
  4. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil

 

18+ YASAL UYARI

Açıklama

Etiketler